Powrót na górę strony

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://geoportal.orsip.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie internetowej występują braki opisów alternatywnych elementów nietekstowych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Kombinacja klawiszy Ctrl+U aktywuje widget, zawierający narzędzia pomagające poruszać się po stronie ORSiP osobom ze szczególnymi potrzebami. Dodatkowo pomiędzy treściami strony ORSiP można poruszać się używając klawisza TAB.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Justyna Kot - mejlowo jkot@wodgik.katowice.pl lub telefonicznie 32 60 19 814.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach

Graniczna 29
40-017 Katowice
Parking
  • W okolicy budynku są wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnością.
    Na dziedzińcu wewnętrznym WODGiK dostępnym od ul. Granicznej jest wyznaczone 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
  • WODGiK znajduje się na trzecim piętrze w budynku B firmy BIPROMET SA.
    Budynek posiada 2 wejścia:
    1. od strony ul. Granicznej,
    2. od strony ul. Paderewskiego.
    Główne wejście do WODGiK znajduje się od strony ul. Granicznej.
    Wejście do budynku możliwe jest przez parking/dziedziniec wewnętrzny od strony ul. Granicznej 29.
    Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku. Przy drzwiach wejściowych na ścianie po lewej stronie jest dzwonek przywoławczy oznaczony niebieskim symbolem. Można nim wezwać pomoc.
    Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
    Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Przestrzeń za wejściem
  • Za drzwiami głównymi jest przedsionek i schody z poręczami po obu stronach. W przedsionku przy windach po prawej stronie znajduje się stanowisko ochrony, gdzie można poprosić o pomoc lub dodatkowe informacje.
    W przedsionku po prawej stronie są dwa wejścia do wind.
    Przy wejściu do windy nad przyciskami wzywającymi windę znajduje się tabliczka informacyjna w alfabecie Braille'a, która kieruje do pomieszczeń WODGiK.
    Wszystkie piętra są oznaczone numerem.
    Na trzecim piętrze, przed wejściem do WODGiK, po prawej stronie znajduje się tablica informacyjna z nazwami pracowni i numerami pokojów.
    Po wejściu do WODGiK, po prawej stronie korytarza znajduje się pomieszczenie obsługi klienta. Możesz tam złożyć wniosek o udostępnienie map.
    Aby dostać się do sekretariatu naciśnij przycisk "sekretariat" na domofonie. Domofon jest umieszczony przy drzwiach wewnętrznych oznaczonych napisem "wejście służbowe".
    W WODGiK nie ma pętli indukcyjnej.
Ciągi poziome
  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
  • Możesz skorzystać z windy.
Schody
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu. Schody nie posiadają kontrastowych oznaczeń oraz pasów ostrzegawczych.
Winda
  • Budynek jest wyposażony w dwie windy, którymi możesz się przemieścić na wszystkie kondygnacje budynku.
    Drzwi windy otwierają się automatycznie.
    Windy w budynku są wyposażone w sygnał dźwiękowy informujący o dojechaniu na piętro.
    Panel posiada oznaczenie w alfabecie Braille'a.
    Windy posiadają wyświetlacz, który pokazuje numer piętra.
Łazienka
  • Toalety nie są przystosowane dla OzN.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna